SEX - Conspiracy Theory?

Jika kita punyai seorang anak kecil, pernahkah anak kita bertanya.... "Mummy what is they doing?" atau "Ibu.. Apa dorang buat tu?" atau mungkinkah anda yang pernah bertanya begitu? ihikhikSejak turun temurun kita telah disogokkan dengan cerita-cerita kartun sehinggalah kita dewasa. Apa sebenarnya yang tersirat disebalik cerita-cerita kartun tersebut? Adakah kita sedar yang sebenarnya diri kita dilingkupkan secara halus? Sejauh manakah kebenarannya? Video di bawah cuba untuk menjawapnya..


video


Apa pendapat anda?

Related Posts with Thumbnails

6 Xclusive Commentaries:

Fatt Chin Choy berkata...

aku ada cd yg kawan bagi pasal nak corrupt kan mind orang... rancangan jahat menguasai minda dunia

Dak Wan berkata...

Kalo ko ada anak, ko bg tgk walt disney tak Afatt?

ihsan berkata...

oo camtu... diorang letak pengaruh sex kat budak-budak. keje yahudi laknat...

Dak Wan berkata...

To Ihsan - Mmg Illuminati ni layak kena hempuk b-( jewr pengikut ajaran setan.

cik EPAL berkata...

uihhhh..susah jugak nak jawab tuu..

Dak Wan berkata...

Epal - Mcm tak percaya kan? :D Takper, boleh kawal tgk walt disney.

Tukang beca tengah kenen, Sudah baca tolong komen! Tqs
Awak follow RSS disini | Awak follow twitter disini
Sayang Ckit
Muahh!

:)) :)] ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( :-t b-( :-L x( =))

Sila taip kod diatas untuk smiley!
Contoh: Untuk icon Senyum Sila taip :)

Catat Ulasan

 

Blog Tips,Trick & Contest

Label

Blogging (22) Stories (21) 1 Malaysia (16) Contest (12) Rainbow Story (12) Story (12) Tips (11) Family (10) Gath (6) Teknik (6) Dem (5) Emotion (5) Feeling (5) Web (5) Car (4) Cinta (4) Love (4) Birthday (3) Islam (3) KCar (3) LMST (3) Myspace (3) PROTON (3) PROTON SAGA (3) SIC (3) Terjah (3) kancil (3) Awards (2) Bagus (2) Jodoh (2) L5 (2) Mira (2) Tag (2) Tools (2) Bidor (1) Cameron (1) Conversion (1) Dato Sagor (1) Facebook (1) Fadzilah Kamsah (1) Kawen (1) Makan (1) Maulidur (1) Meyo (1) Muhammad (1) Nash Ahmad (1) Nuffnang (1) Perak (1) Perodua (1) Politics (1) Politik (1) Racing (1) Rank (1) Ranking (1) Rasul (1) River (1) SAGA (1) SKPZ (1) Sambutan (1) Scenery (1) Sepang (1) Sticky (1) Sunset (1) Technocrati (1) Tmnet (1) Track (1) Uncle (1) VIP (1) Web Page Ranking (1) banner (1)

Powered by  Sue-Sygckit.blogspot.com

back to top